INICI     MAPA WEB
     Passeig del Puig

Sortim de la rotonda del segador en direcció sud, cap el Cap de la Creu per un camí ample i planer que corre paral•lel a la carretera asfaltada. Ens acompanya el Pedraforca a un costat i els camps i la seva suggestiva nota de color a un altre, creuem el torrent de Rubinat que gairebé sempre va sec i en uns 20 minuts arribem al Cap de la Creu, aquí hi trobem un mirador amb uns plafons que ens descriuen les muntanyes que ens envolten, veiem al fons les cases de Sorribes, continuem a la dreta vorejant camps  i arribem a una petita collada on el paisatge canvia i ens situa mirant cap a la Serra del Verd. Una suau baixada i ens situem en direcció de tornada al poble, mes endavant veiem l’antic Moli  comunal del poble, avui convertit en alberg, trobem una zona de terres vermelles i tornem a creuar el torrent de Rubinat. El camí comença a pujar vorejant un petit tossal on hi ha el càmping Cadí, ben aviat arribem a la rotonda on hem començat la passejada.

recorregut 4.6 km
desnivell 90 m
temps 1:15 h
punt d'inici Rotonda del Segador
punt final Rotonda del Segador
dificultat fàcil
senyalització
recomanacions Cal portar roba i calçat adequat a l'època de l'any
  Fes clic sobre el mapa per ampliar-lo
 Descarrega el PDF de la ruta. Si s'imprimeix a dues cares disposareu d'un folletó coleccionable

Ajuntament de Gósol.    Plaça Major, 1. 25716 GÓSOL.    Tel 973 37 00 55.     ajuntament@gosol.ddl.net