al contingut a la navegació Informació de contacte

Sistema Nacional de Garantia Juvenil

DILLUNS 20 MARÇ 2023

El Servei Públic d'Ocupació de Catalunya ha atorgat a l'Ajuntament de Gósol una subvenció, amb un import de 11.000,00 euros, per a la realització de 1 contracte de treball en pràctiques, destinats a persones beneficiàries del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Contractació en pràctiques de joves beneficiaris del programa de Garantia Juvenil a Catalunya cofinançat per la Iniciativa d’Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu2014-2020.

El programa està subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i cofinançat pel Fons Social Europeu i la Iniciativa d’Ocupació Juvenil de la Unió Europea. Els contractes, a jornada completa, tenen una durada de 6 mesos.

Per tal cobrir aquesta plaça el procés de selecció ha tingut en compte els requisits que marcava la convocatòria:

• Estar empadronat en territori espanyol.
  • Tenir entre 16 i 30 anys i ser beneficiari delPrograma de Garantia Juvenil a Catalunya.
  • Estar inscrit com a demandant d’ocupació no ocupada(DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
  • Estar en possessió d’un títol universitari o deformació professional de grau mig o superior o d'un altre títol oficialmentreconegut com a equivalent, o d'un certificat de professionalitat.